30 december 2007

2007 blir 2008

2007 lider mot sitt slut och 2008 väntar runt hörnet! 2007 har varit ett fantastiskt år på många sätt å många av mina mål har blivit uppnådda. 2008 tänker jag fortsätta uppnå mål men försöka se till att njuta av allt som händer och sker lite mer.

Som så många andra av er därute i bloggvärlden så tycker jag att julen har varit såå mysig men nu stundar nya tider å en inredningsfantast hittar snabbt nya idéer som måste prövas. Några dagar till får julen stanna i vårt hus men sedan stundar nytt år och förhoppningsvis färdiga rum att inreda i vinterns och så småningom vårens tecken.

Med vitmålat loppisfynd å söta tomtar vill jag tacka er alla för ett tokbra 2007 å önska er alla ett Gott Nytt 2008!
Kram Anna

15 kommentarer:

  1. KIKAR IN OCH ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR 2008

    SvaraRadera
  2. Du har varit duktig och fått många saker klara under året. Fortsätt med din entusiasm.Njut och gläd dig åt vad du gör. GOTT NYTT ÅR till DIG och din SAMBO!

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År!!!

    SvaraRadera
  4. Tittar in för att önska dej
    gott slut på 2007 & Nyårsglans

    Kramen

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt gott nytt år till dig och din karl!
    Jag ser framemot att få följa din blogg oxå framöver :)
    kram/ruffa

    SvaraRadera
  6. Låter som en bra plan för det nya året!!! Så fint målad gran! Dessa tomatr är ljuvliga! Jag har sex stycken likannde (står, sitter och ligger) som alltid placeras på kakelugnens kant. Där har de stått sedan jag var liten! När mamma bestämde sig för att sälja huset till oss fick jag dessa tomtar av henne, det betydde mycket för mig! Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året! Kram!

    SvaraRadera
  7. Rtt riktigt gott nytt år till dig också! Lycka till med alla projekt under året! / Ida

    SvaraRadera
  8. Du har verkligen haft ett kreativt år och nu önskar jag dig en riktigt skön fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  9. Också fyller vi snart 26, vart tar tiden vägen??? Hoppas du hade ett fint nyår! Kram!!!

    SvaraRadera
  10. Läckert collage i vitt och små tomtar... God fortsättning på året!! Mari.

    SvaraRadera
  11. Läckert collage i vitt och små tomtar... God fortsättning på året!! Mari.

    SvaraRadera
  12. Hej gumman!!
    Jag har utmanat dig..
    Gå in till mig och läs..
    Hoppas du antar den.. =)
    Kram Linda!!

    SvaraRadera
  13. God fortsättning på det nya året! Ska bli kul att fortsätta följa er renovering av ert hus!

    Stor kram till dig från mig!

    SvaraRadera
  14. God fortsättning på året! Hoppas det blir ett fint år!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  15. Åh vilket fint hem du har. Och vilken underbart hus...! Om det är ok, så länkar jag gärna till din sida.

    God fortsättning.
    / Jennie

    SvaraRadera