08 augusti 2008

Saker att bli glad av!

  • Alltid lika skönt när fredagseftermiddagen kommer och man har hela helgen framför sig, det spelar ingen roll att helgerna går fort det är nu det är som allra bäst!
  • Min älskade ljusstake som sambon gav mig i julklapp förra året, den står i sovrummet och är en av de första sakerna jag ser när jag vaknar. =o) På bilden ser ni även ett av förra helgens loppisinköp, det är troligen en julduk om man tittar på delar av motivet men jag tycker den känns alldeles utmärkt att använda som en höstduk om nån månad eller så.
  • Era kommentarer såväl i verkligheten som i mail och på kommentarer! Tack snälla, Ni gör min dag!

Önskar er alla den bästa av helger!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Väldigt fin ljusstake !
    Haha en sån duk har min mamma, kanske dax att "sno" hem den ;)

    mvh smillasplats.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Såg att du älskade stjärnor, då är vi två.Jätte mysig blogg, ska kika lite.
    Kram lotta

    SvaraRadera
  3. Våran vita stjärna!

    Härligt att titta in hos dig! Underbart att du bloggar så vi får bli inspirerade av ditt fixelifix!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Våran vita stjärna!

    Härligt att titta in hos dig! Underbart att du bloggar så vi får bli inspirerade av ditt fixelifix!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ljusstaken var jättefin! och loppisduken var riktigt cool!! jag tror jag åker till bakluckans loppis imorgon (du vet var) om det inte regnar för mycket förståss.

    Kram L

    SvaraRadera
  6. Vilken fin ljusstake!!

    Ha det gott, kramar!

    SvaraRadera
  7. var åker du på loppis någonstans?
    Du får jättegärna tipsa mig, antingen maila (sabinabergstedt@hotmail.com) eller glida in på bloggen och skriva, jag letar loppisar men hittar inga.
    dom kanske gömmer sig för mig :p

    SvaraRadera