31 januari 2010

Detaljrikedom


Kors i taket, visar mig 2 dagar i rad. Har haft en riktig toppenhelg! Kan inte sätta fingret på varför men energi och harmoni har infunnit sig i lagoma mängder. Det har ploppat upp en massa roliga idéer i huvudet och även om det dröjer ett tag innan de kan iscensättas så känner jag mig mycket nöjd och glad.

Fastnar lätt för små detaljer som är genomtänkta. Blev mycket överraskad av ICA:s eget gröna pås-te med citronsmak som framför allt var gott men som även har flera olika små faktatexter som står på den lilla papperslappen i änden på snöret. Jag bara gillart! : )

Nu väntar en fullproppad vecka med massor av fart och fläkt. Som tur är så blir det en härligt ledig fredag = långhelg! : ) Ha det gott!

K R A M

2 kommentarer:

  1. Jag har en liten award till dej i min blogg :)

    -Linda

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vet inte riktigt hur jag hittade hit men jag ville bara säga att du har en väldigt fin blog! Vilken sober hylla, så vacker i sin enkelhet! Nu ska jag kika vidare!

    Kram o ha en fin helg!

    Susanne

    SvaraRadera