18 februari 2010

Presenten med stort P


Ser ni vad jag ser? Jo det är sant, äntligen har en efterlängtad Tolixstol fått flytta in hos oss. Sambon visste (med viss vägledning) precis vad jag ville ha i födelsedagspresent! : D Bekväm och lättplacerad stol som nu samsas tillsammans med en salig  blandning stolar runt stora bordet Norden från IKEA. Vi har valt att blanda gammalt med nytt även där, några loppisstolar, några ärvda godbitar och ett gäng av nyare modell, alla i vitaste vitt. Det saknas fortfarande några stolar runt bordet så idag får ni endast skåda presenten med stort P.

K R A M

7 kommentarer:

  1. Vilken kille! Hoppas min sambo snappat upp vad jag vill ha! :)

    SvaraRadera
  2. NICE! Fantastiskt va duktig sambo du har! ;)

    Åh så fint det låter med en blandning av gamla stolar till ett nytt bord. Det vill jag gärna se bilder på! :)

    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åå, du din lyckost, vilken fin present!

    kram Mia

    SvaraRadera
  4. Stort grattis (på födelsedagen) och till den superfiiiiina stolen. Som vanligt inspirerar du mig. . .vi har nyss målat om vårt stora ekbord till(nähä) vitt och nu funderar vi på vilka stolar som passar. Har sett ett par snygga vita pinnastolar på MIO faktiskt. Men jag har lite udda pinnastolar som jag tänkt måla vita. . och det är ju verkligen charmigt med blandad kompott!! Tack för hjälpen med "var jag kan köpa den svarta roskudden"!! Jag skrev häromdagen, men eftersom jag bloggar åt mitt jobb (Indigo), undrar du nog vad det var för svar:) Trevlig helg och stir varm kram från kallaste, snövitaste Karlskorna

    SvaraRadera
  5. DIN LYCKOST!!! ... måste kila, det är avundsjukan som kommer krypandes...

    KRAMISKRAMAR // OLIVIA ♥

    SvaraRadera
  6. Tolix är min absoluta favvis möbel i alla olika former!!! SNYGG,,, kul.


    kram j

    SvaraRadera
  7. Det var verkligen presenten med stort P må jag säga :) Hoppas att jag kan få samma sak i april jag... hihi... De är underbara, familjen Tolix!

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera