06 september 2012

Utrivet


Den ständiga frågan som man märker att många frågar sig är vilken som är just den egna stilen, finns det ett namn för just "mitt hopplock". Satt och räddade några inspirationsbilder från en av Noas inredningstidningar, har fått lov att skänka en bunt Sköna Hem till honom som det rivs i flitigt. 

Blir verkligen en salig blandning när jag är i farten och ska välja ut inspiration och sen är det inte säkert att jag har eller använder just det som jag inspireras mest av. Får inte riktigt ihop det själv. Vi påverkas ju av så otroligt mycket. Vet i alla fall att det viktiga för mig är att omge mig av ting som jag älskar och som jag ser något personligt i, det kan vara en loppisbyrå á 50 kr lika gärna som fina designlampan, arvegods från en svunnen tid likväl som IKEAs senaste nyhet. Så nej jag har absolut inte något namn på just min stil eftersom den ständigt ändras och influeras av olika saker huvudsaken är ju ändå att just jag trivs och älskar den.

Ljuvligt höstväder utanför fönstret denna morgon så ut och njut om du har möjlighet!

k r a m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar