16 februari 2009

Turgumma, eller?

Idag har jag haft trissflyt! Började med en lott, å sju lotter senare slutade det tyvärr utan miljonvinst men det var värt all spänning för tänk om det plötsligt skulle hända... Förlorade 40 kronor allt som allt...
Känns som veckorna flyger iväg i en rasande fart å jag försöker njuta av den härliga vinter som vi har i år. Underbart att ljuset är påväg tillbaka!
Känns som att jag mest bär runt på mina kuddar här hemma å sen visar upp för er men kan man få nog av kuddar? ;o)
I master bedroom har jag nu en touch av blue, nygammalt blandat med loppisfynd, fräscht värre!

Ha en bra vecka! Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Hej Anna! Sitter här med tre trisslotter som jag o sambon ska skrapa strax:) Får väl se om det är nitlotter som vanligt!
    Vilka härliga bilder, kuddarna är jättefina!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är så otroligt fräscht med blå detaljer i sängkläder.

    Får hålla tummarna att truen håller i...

    Kram/L

    SvaraRadera
  3. Vad kul med allt fint du har! Jättefin bild med bänken. Alltid lika kul med nya inlägg från dig, det är alltid något fint.
    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Det såg verkligen så rent och fräscht ut. Längtar verkligen efter lite mildare väder nu.

    Ha de gott, kram Lena

    SvaraRadera
  5. Neä men kan inte få nog av kuddar, iaf inte jag..Lotter har jag iaf ingen tur med.

    Hälsn Anne

    SvaraRadera
  6. Marinblått och vitt är så fint ihop, oavsett om det är inredning eller kläder =)

    SvaraRadera
  7. Vi tröttnar inte på dina fina bilder.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Snyggt o fräscht :)
    har backat o tittat (igen) på dina fina bilder!
    Du har ett såå fint hem! :)

    Jeanette

    SvaraRadera