26 januari 2011

Nya vinklar

Vill börja med att tacka för alla kommentarer som trillar in då och då här på bloggen, så roligt att ni hänger med på färden i husdagboken. Njuter av onsdagskvällen efter första dagen på jobbet post förkylningsdust, så fantastiskt att ha ett jobb där man trivs kanon och känner sig så välkommen till varje dag. Tack alla goa kollegor för att ni finns!

Tycker att det är otroligt att man hela tiden kan se sitt hem från nya vinklar. För några veckor sedan gick jag förbi dörren in till matrummet när solljuset forsade in genom fönstret och så fäste blicken lite längre ner än vanligt och där var den, ännu en vinkel att må bra av. Å vem gillar inte att må bra när man är hemma!?

Jisses vilket "feel good" inlägg det blev!

k r a m

4 kommentarer:

  1. Fint! Och härligt tankesätt :-)

    SvaraRadera
  2. Så härligt det låter :-) Fina bilder.
    kram

    SvaraRadera
  3. Och så fint du fotar dina vinklar =)
    Håller med, ibland ser man helt plötsligt på sitt hem med nya ögon även om jag mest tycker allt är ett virrvarr här hemma, men så hittar man guldkorn som bara funkar helt enkelt!
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!!
    Tack för välkomnandet.. =)
    Tänker på dig så ofta jag med.. Jag skulle ju kunna dyka upp hos dig nån dag oxå men det blir inte av efter å disk å grejer..
    Håller absolut man kan se sina vinklar å saker på nya sätt hela tiden.. Jag brukar ställa undan grejer å byta ut, för när jag tar fram det igen sen så blir ja såå lå det känns som nytt.. Man e ju lite knäpp.. =)

    Massa kramar till dig!!

    SvaraRadera