27 mars 2011

Tidsomställning

Mitt nattduksbord som jag ärvt av min mormor och morfar
Dags att krypa till kojs efter ännu en vecka full med nära och kära möten och lite fotsmärta. Alltid lika galet när man ställer om klockan och hela dagen vänds upp och ner men att få ännu mer ljus att njuta av är väl värt en timme i pant, men jag ska ha tillbaka den i höst!! 

Fick en fråga för några veckor sedan om hur det går med vårt badrum, ett projekt som legat på is länge. Nu har det dock tagit fart igen och i helgen har sambon kämpat med flytspackling och vi kryper ett steg närmare badrummet och långa varma bad. 

o 

Många ljusa kramar

1 kommentar:

  1. En så superhärlig blogg du har! Har kikat runt här en stund nu och blir verkligen superinspirerad av dina bilder! Jag länkar gärna dig från min blogg om det är okej? Kram Johanna :)

    SvaraRadera