29 januari 2012

Förändring


Från 2...                                                               ...till familj



Innan liten kom till världen hade vi en 2:a ovanför vår säng men den togs ner så fort vi kom hem framför allt på grund av att den inte var ordentligt ditsatt och därmed en möjlig fara. Eftersom vi inte är 2 i sängen längre så behövdes något annat där det nu blev ett tomrum. Ingenting jag tänkte på i bebisbubblan direkt men så klev vi ut i riktiga världen häromdagen. Närmare bestämt in på Clas Ohlson och där snubblade jag över ett stycke väggdekoration. Har inte varit något för detta tidigare men med rätt text, proportioner och typsnitt så föll jag för det jag såg. Så nu pryder en text om familjen väggen ovanför sängen där det inte längre sover bara 2! : )

 

k r a m

7 kommentarer:

  1. Du , den har jag också funderat på. Tycker att den är riktigt snygg!
    Må så gott
    kram Malin

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt!! Och underbart fint skrivet!! Och på Clas Ohlson av alla ställen =) Vilket fynd! Blev också sugen!! =) Massa kramar!!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Me like :)
    Hoppas ni haft en riktigt härlig söndag, du och familjen :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Vilken fin text! Passar perfekt nu när ni har en liten! :)

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen jättefint. Och din blogg var jättemysig, hittade hit via en annan blogg idag :). /Jennifer

    SvaraRadera
  6. Clas Ohlsons? Superfin, får nog ta mig en sväng förbi endera dagen:)

    SvaraRadera
  7. Texten med family är såå fin!
    Skulle vilja ha en sådan plansch :)

    SvaraRadera