04 februari 2012

Nedräkning


Sitter i soffan och räknar ner de sista timmarna på 20-talet, tänk att lilla jag fyller 30 år... Vuxen på riktigt nu då eller... Har spenderat dagen med nära och kära och fortsätter fira i morgon på självaste födelsedagen. När man var liten låg man vaken i timmar och var alldeles pirrig inför sin födelsedag. Nu är jag vaken på grund av finaste lilla killen men lite pirr finns där allt. Åren går och jag tror bestämt att allt bara blir bättre och bättre. ; )

Bilder från matrummet som går i blått för tillfället.

k r a m 

från en än sålänge utomordentligt fräsch 29-åring

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! 82 är en fin årgång, jag fyller 30 i juli :). Ha en bra födelsedag! kram

    SvaraRadera
  2. Å så fint du har det här inne! Så bra att du skrev så jag hittade hit!!

    SvaraRadera
  3. grattis i efterskott, både till the big 3.0 och till sonen!! :)

    SvaraRadera