24 februari 2012

Bestulen?


För ett år sedan inhandlade jag en klädställning på IKEA för en billig penning å hängde glatt upp mina kläder på udda trägalgar och tyckte att det var rysligt bra att få en överblick över vad jag hade... Under året som gått har sedan någon annan (läs sambon) successivt tagit över min fina klädförvaring. Prydligt och snyggt hänger där nu sambons (och bara sambons) kläder och mina kläder har åter förpassats till klädhögar som göms i korgar... Hmm kan det ha något att göra med att sambons ordning är bättre än min mån tro???

Fin helg till er! 


k r a m

2 kommentarer:

  1. Hmmmm.. Ja och om inte jag minns fel så var vederbörande inte så pigg på att ha den inne i sovrummet alls.. ännu konstigare.. =D

    Kram till er!!

    SvaraRadera
  2. Oj då, som det kan gå ibland! Du får väl stjäla tillbaka den igen :)

    SvaraRadera