19 januari 2013

Hängigt




Var meningen att det skulle bli två härligt lyxiga dagar på Formex tillsammans med Linda (Skattgården), för att vara med och bolla inspiration, inköp och andra idéer. Lyxig middag i lugn och ro och kanske en liten tripp inne i Stockholm hörde också till planen. Men efter en knackig första förmiddag på mässan så blev jag alltmer hängig så middag och dag två blidde inställd för min del. Som tur var åkte Linda in och gjorde andra dagen själv medan jag vilade och sen kunde vi knyta ihop påsen i bilen påväg hem, för prata det kan jag alltid göra... ; )

Som tur var så hann jag ju faktiskt se en hel del av mässan och det fanns massor att tycka om. Måste säga att jag gillar vårmässan bättre än höstmässan! : ) Idag är det hemmamys på hög nivå med lite feber och mycket kärlek. Njut av helgen!

k r a m

1 kommentar:

  1. Härligt att se din inspiration!

    OM du har tid... titta gärna in till mig.

    www.vitaestilo.se

    Kram
    Helen

    SvaraRadera