18 oktober 2008

Nya motiv

När jag och sambon besökte IKEA sist fanns det några nya motiv i tavelsortimentet. Tavlor är något som saknas hemma hos oss så tre motivark fick det bli, alla med enkelt svartvita bilder på naturen.
Har saknat en tavla i gästrummet där väggarna hittills har varit helt kala å ett ensamt vackert träd med snötäcke under känns som det rätta valet. Här får ni motivet provisoriskt framställt, till och med skyddsplasten är kvar.
Har tänkt sätta tavlan några decimeter upp från bordsskivan, vad tror ni om det?


Ha en skön lördagkväll!
Kram Anna

10 kommentarer:

  1. Såg det där motivet på håll senast jag var på IKEA. Det är så fint.. om det inte hade varit för snön.. snön och jag går liksom inte ihop ;-D Men det blev jättevackert hos er!!

    SvaraRadera
  2. Du har så fin smak så vart du än sätter tavlan blir det fint. Men ditt förslag låter alldeles utmärkt. Får vi se sen? :) Trevlig lördag kväll!

    SvaraRadera
  3. Oj den var fin.. hade helt missat den:)
    Kram M

    SvaraRadera
  4. kul att du följde med till den bloggen! =)

    SvaraRadera
  5. Fin tavla! Jag ska ta en närmare titt när jag åker till Ikea nästa gång...
    Ha en skön lördagkväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Enkelt och stilrent, men lyktorna på golvet, de skulle jag minsann vilja ha ...nu
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Ja det finns mycket fint på ikea nu!! Gillar motivet
    kramkram Malin

    SvaraRadera
  8. Jättefint tror jag att det blir! JAg tycker IKEA har riktigt snygga grejer ofta faktiskt :).

    Kram M

    SvaraRadera
  9. vacker! tycker det passar perfekt så som du skriver att sätta tavlan lite över byrån.

    lyktorna är ljuvliga.. från åhléns? kram

    SvaraRadera
  10. Så fint motiv! Den gör sig nog bra där!
    Susanne

    SvaraRadera