19 november 2012

Förevigat


Förra veckan var fylld av både det ena och andra och då främst goa vänner och trevligheter men tyvärr även mängder med möss. Hoppas denna vecka bjuder på fler trevligheter och betydligt färre små besökare, även om jag nyss hörde ännu en gå i fällan, nr 11 sedan förra måndagen... : / Vill gärna ha tillbaka mitt hus nu så jag får pyssla som jag vill (blir lamslagen av små besökare).

På ett bord här hemma står ett fint paket från Svensk Tenn som jag fått från min goa faster : ) , vet att innehållet är den ljuvliga vasen Ekollon men jag kunde inte förmå mig att förstöra det fina paketet innan det var förevigat, så nu är det äntligen bara att öppna...

Härlig vecka till er!

k r a m

2 kommentarer:

  1. oj då.. hoppas de "förvinner" fort så du bara kan njuta igen!
    Jag har en award till dig eftersom jag tycker så mycket om din blogg, som om du vill får du gärna titta in hos mig så har jag lite frågor som jag skulle bli glad om du ville svara på =)
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Så vackert från Svensk Tenn. Grr för alla möss.
    Anita

    SvaraRadera