10 november 2012

Ljusare tillvaro


Hej lördagskväll! Hoppas ni har det bra därute i höstmörkret! 

Härom kvällen tog jag tag i tavelväggen (klicka så hittar du hur den såg ut i våras). Älskar min tavelvägg efter några förändringar i somras men tycker att den har känts lite tung på sistone så sagt och gjort så ljusade jag helt enkelt upp tillvaron lite. Extra glad blev jag när jag hittade ramar till alla printsen i "tavelgarderoben" och stjärna och bokstäver/tecken i "inredningsgarderoben", gratis är ju alltid godast och framför allt billigast... ;)

Önskar er en härlig fortsättning på helgen!

k r a m

3 kommentarer:

  1. Jättefint!

    ha en skön dag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vitt och stilrent du har det, elskar vitt numera, funkar som ljusterapi nästan ;)
    Fin blogg du har, har lagt til den i min blogglista.
    Ha en fin dag,
    mvh aina-kristin

    SvaraRadera
  3. Jättefin tavelvägg! kul med liggande tavla. gillar att den blev ljus med lite natur.

    SvaraRadera