02 juli 2007

Gotland...

...är ju bara så underbart. Hela denna vecka är jag gräsänkling med en sambo som tillsammans med kompisar bor i ett 16oo-tals hus innanför murarna i Visby. Är sååå avundsjuk och saknar redan min älskling alldeles för mkt. =o(
Är några år sedan jag var till Gotland sist så jag var ju tvungen å söka efter lite information på nätet å hittade några vackra bilder helt i min stil.

Bilderna ovan kommer från Kustnära inredningsbutik i Visby
Visby Logi står för de här bilderna, vem skulle inte vilja bo där, enkelt och stilrent!
Härnäst står målning av stora loppisfyndet på programmet å sen blir det sova... Zzz!
Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Gotland är underbart! Ska tack och lov få åka dit i höst och bli ompysslad av Jessica. Ska nog kika in i den där butiken...Liksom den du har länkat till Skarp kalligrafi när jag är i Dalarna ;)

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har också varit på Kustnära och shoppat. Det är verkligen en bra affär.

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå till Gotland!!!Jag bor vid havet men vill gärna njuta av andra vatten.Det är så fint att samla stenar eller sand i glasburkar som ett minne.../Anna

    SvaraRadera
  4. Ah, vilka underbara bilder. Jag som aldrig varit på Gotland ens!

    SvaraRadera