08 september 2007

En riktig höstdag

Regn å rusk har dagen bjudit på å lite mulet uppehåll frampå kvällssidan! Detta har dock inte stoppat 3 tappra snickare... =o)

Första gaveln är färdig!
Å dom har börjat på framsidan...

Själv har jag gjort mitt bästa i köket...
...å så har jag fixat lite med utekrukorna, Canulla-ljung i ljust rosa och vitt
Har även försökt städa lite på verandan så fortsatt höstplantering och upppiffning kan planeras...
Nu ska jag krypa upp i soffan med en stor kopp varmt te och ett gäng inredningstidningar som jag inte har hunnit läsa. Väntar med spänning på morgondagen!
Kram Anna

9 kommentarer:

  1. Åh, va fint det blir Anna. Liksom ett nytt hus. Ljungen blir fin mot den nya fasaden. Kram Malin W

    SvaraRadera
  2. Det kommer blikanon fint när det blir klart.
    Verkligen fin modell på huset, ska bli spännande att följa era framsteg med huset.
    Ella

    SvaraRadera
  3. Detta kommer verkligen bli ett "jag-vill-haaaaaa" hus:-D

    Och jag gillar hela eran tomt faktiskt! Ser ur mysig ut!

    Susanne

    SvaraRadera
  4. Men ojjjj så fint det blir! Ska bli spännande att få se mer!

    SvaraRadera
  5. Blir riktigt fint! Har tittat in på din blogg några gånger nu å gillar verkligen din stil! Återkommer med största säkerhet! Har också servat med mat idag till make och far som tätat igen utvändigt runt våra nya fönster. Kämpa på med renoveringsarbetet, belöningen kommer ju när man ser resultatet!

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blir.
    Kul att få se forts..// Maria

    SvaraRadera
  7. Här händer det saker på huset, det ser vekligen bra ut!! Å´mysigt att förbereda ute inför hösten! Ha en fortsatt skön söndag! Kram!

    SvaraRadera
  8. Tomten ser jättemysig ut, och huset kommer att bli jättefint när det är klart.
    Vit ljung har jag plantert i mina blomsterlåder, i hop med muurgröna och lite kärleksört.
    Roligt att följa husets förändring.
    Mvh "M" Hjärtan på tråd

    SvaraRadera
  9. Vacker ljung. Trevlig helg.

    SvaraRadera