07 september 2007

Äntligen fredag!

Efter en väldigt lång och hektisk vecka så är det äntligen fredag! Känns såå skönt, har röjt lite här hemma å bäddat rent i sängen så imorgon är det bara att vakna till en ledig dag med massa jobb... Runt 7 imorgonbitti ska det fortsätta panelas hus... =o) Själv intar jag köket för att utfordra de hårt arbetande männen. Förhoppningsvis finns det oxå lite tid för pyssel, trädgård och plantering av höstväxter som jag köpt idag!

Här får ni en glimt av ett litet hörn i mitt kök...
Önskar er alla en skön helg!
Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Snyggt kakel, jag skulle egentligen vilja ha sånt kakel men jag har fyrkantiga vita med fasad kant de satt i huset när vi flyttade in så det är det näst bästa så det får duga.
    Kul att du också gillade min blogg välkommen åter!
    Kram Ella

    SvaraRadera
  2. Fint!
    Trevlig helg på dig själv! // Maria

    SvaraRadera
  3. Mysig hörna!! Hoppas att ni får en bra helg med både arbete och mys! Kram!

    SvaraRadera
  4. Gillar också detta kakel, och är i valet och kvalet om det ska bli detta eller ett 10x10 kakel med lite ojämna kanter i köket i stugan...
    Nu blir det ingen renovering där förren tidigast nästa år, men drömma kan man;-)

    Susanne

    SvaraRadera