16 september 2007

Lovar...

..jag har inte försvunnit! Har bara fortsatt en hel del att göra...
Är väldigt glad och smickrad över att det är så många som vill följa mig i mina tankar på väg mot drömhuset! *ler*

Helgen har i alla fall bjudit på lite snuva, lite loppis å ganska mycket golv. Sambon har lagt större delen av övervåningens hallgolv och jag har skrapat och förberett målning av sovrummets gamla trägolv. Inget som är så skoj att visa ännu så ni får se ett fack i vår bokhylla istället...

Ha en skön vecka! Kram Anna

8 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att tiden bara går. Är så mycket man vill! Låter som det händer mycket hos er i alla fall! Fortsätter titta in hos dig och ser när du hunnit skriva nåt! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Ja det är ett slit att renovera hus, bode tidigare i ett hus med anor från 1650-talet och vi renoverade och renoverade sen stog det oss upp i halsen vi flyttade till stan i stadsradhus, bode i där i två år sen klättrade vi på väggarna var så trist när allt var klar toch nytt. Ja nu har vi hus igen och vi stormtrivs vi tar bara saker i lite lugnare tempo nu än vad vi gjorde tidigare.
    Ha det gott!
    Ella

    SvaraRadera
  3. Det är jättekul att följa er väg mot drömhuset! Så jag lovar att jag finns kvar här ute och väntar på nya inlägg!!!

    Ha en mysig vecka! Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Hihi..Vad skulle annars stå där? Om inte en VIT bil:-D

    Susanne

    SvaraRadera
  5. Ibland har man för mycket....Finns kvar här och kikar in då och då! Kram!

    SvaraRadera
  6. Vad ni jobbar på! Önskar att vi hade samma fart här hemma...får skylla på en massa ungar och långpendlande Stefan.

    SvaraRadera
  7. God fortsättning på drömhuset....
    Ha`det så pyssligt // Maria

    SvaraRadera
  8. Ni verkar ha fullt upp iallafall. Tjusig bil, en samlingsmodell?

    SvaraRadera