10 september 2007

Lådtokig...

...som jag är kunde jag inte låta bli att köpa den här lådan från Plantagen för 29 kr.

Lite vit färg å vips enkel bra förvaring å jag är nöjd!
Tack snälla för alla uppmuntrande kommentarer om huset, vi är helnöjda å vill såklart få allt klart. Är så bra när man ser lite resultat för då orkar man fortsätta jobba å renovera... =o)
Svar på fråga om panelen är att den är grundad med en ljusgrå oljefärg, vi kommer att måla huset med oljefärg när våren och värmen kommer åter.
Kram Anna

18 kommentarer:

  1. Den där var hur läcker som helst!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jättefin låda. Huset är verkligen jättefint, jag gillar formen på det och grunden.
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Läcker låda!! Synd att vi inte har Plantagen i Östersund:-(

    Susanne

    SvaraRadera
  4. Vad läckert det blev.Och vilket super pris. Kul! // maria

    SvaraRadera
  5. Härlig med andra lådtokiga! Men jag resonerar som så att lådor kan det aldrig bli för många av, de behövs om man ska ha ordning och reda ;) Din låda va extra läcker när den hade nät!

    SvaraRadera
  6. Oj vilken fin låda till sånt bra pris! Och extra fin blev den ju med lite vitfärg... som så mycket annat! Ert hus blir jättefint! Kul med sån make-over! Vi håller oxå på att totalfixa vårt hus... jobb, jobb,jobb... men visst är det kul! Kram

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Så fin den kurven ble da...
    Sånn kunne jeg tenkt meg også.
    Ha en fin uke.

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Hittade din fina blogg. Vilket fint hus ni har, underbar!!
    Va fiffit me lådan, fin!!

    Kram U

    SvaraRadera
  9. Ah, smart, jättefin låda! kram

    SvaraRadera
  10. Underbar låda, och jag som precis är på jakt efter lådor. Hoppas att "mitt" Plantagen också har dem!

    En sån fin blogg du har, har suttit och kollat runt lite.

    SvaraRadera
  11. Du är så duktig på att hitta sådana där grejer :) Ser fram emot att snart få komma och fika lite i det panelade huset.

    SvaraRadera
  12. Snygg låda...även huset ser väldigt snyggt ut!
    Kram/Birgitta

    SvaraRadera
  13. å jättesnyggt! tänk vad mycket lite färg kan göra!

    SvaraRadera
  14. Blev kanon läcker med lite vit färg, ska nog ta och härma dig får åka i helgen och se om det finns några kvar vilket bra pris!!
    Förvaring kan man ju inte få för mycket utav.
    Ha dig en riktigt trevlig helg, antar att ni ska slita på med huset.
    Kram Ella

    SvaraRadera
  15. Det blev ju jättefint, å vad billigt. Synd jag har 10 mil till plantagen....men jag brukar ta en titt där när jag har vägarna förbi.
    Kram "M" Hjärtan på tråd

    SvaraRadera
  16. pst - sett att Granit ska öppna i Gränby centrum? Oh joy!

    SvaraRadera
  17. Men va fin!!! Den där idén vill man ju sno! ;-)

    Kram Marre

    SvaraRadera
  18. Men vilken snygg låda:)
    Ha en fin dag.
    Mvh Lallis

    SvaraRadera