14 januari 2008

En vit stjärnas bekännelser

Min kompis Linda från bloggen mitt hem är min borg utmanade mig för ca 1 vecka sedan så nu tänkte jag förtälja er 7 sanningar om mig själv...

♥Uppväxt på landet utan massa gatlyktor å dylikt = mörkrädd som bara den...
♥Är en nattuggla alla kategorier å får massor gjort då, detta trots att det är mörkt...
♥Får en viss åldersnoja inför varje födelsedag trots att jag inte tycker att man ska bry sig så mycket om vilken ålder man har (eftersom det närmar sig så börjar nojan komma)...
♥Är oftast alldeles för snäll å har jättesvårt att säga nej...
♥Älskar romantiska komedier med lyckliga slut. De må va hur förutsägbara som helst, enligt vissa helt patetiska men enligt mig ger dom fullkomlig njutning som ger en underbar "feel good" känsla...
♥ Kontrollfreak!
♥Jobbar allra bäst under press, dvs i sista minuten...

Väljer att skicka vidare utmaningen till alla er som har lust att anta den! Återkommer med ytterligare en utmaning vid senare tillfälle! =o)
Kram Anna♥

7 kommentarer:

  1. Snäll som få är du söting! Uppskattar all din vänlighet. Puss!

    SvaraRadera
  2. Roligt att läsa dina sju sanningar! Vissa likheter upptäcker man med de flesta, så även här.....Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  3. åh, den utmaningen verkar nästan svår ändå... :-)

    SvaraRadera
  4. Hej gumman!!
    Vad kul att du antog utmaningen.. Jag kan skriva under på mörkrädd, kontrollfreak, åldersnojig och att jag inte heller kan säga nej..
    Romantiska komedier hatar jag däremot.. =)

    Ha en skön helg..
    Kram Linda!!

    SvaraRadera
  5. Bara namnet på din blogg gör mig intresserad, älskar saker med stjärnor på!
    Dina bilder är jättefina och "Home sweet home"-skylten ska jag leta efter, jättefin!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. ..jag jobbar också bra under press: ) Vilket vackert sovrum!! Fräscht och stilrent med dösnyggt golv! Mari.

    SvaraRadera
  7. Ja du det var en hel del som jag känner igen mig i, gillar också romantiska komedier.
    Kontrollfreak är jag också.
    Ha en bra vecka!
    Ella

    SvaraRadera