09 februari 2008

Förnimmelse...

Jaha då har första delfinalen i melodifestivalen gått av stapeln å man kan ju diskutera resultatet... hm... Hoppas på bättre delfinaler framöver helt enkelt!
Gårdagens Jill Johnson konsert var helt ok å vi hade supertrevligt med god thaimat innan evenemanget. Skojigt att se Uppsala konserthus oxå för första gången.
Idag har det varit en ganska lugn dag med lite lunch hos familjen å sen lite besök här hos oss. På eftemiddagen var vi lite uttråkade så vi hoppade in i bilen å for till Gävle för lite shopping och IKEA-besök. Efter shoppingen passade vi på att gå ut å käka när vi ändå var i storstan, betyder att vi har ätit på restaurang 2 gånger och lunchat borta 1 gång den här helgen = lyxigt värre! ;o)
Hittade ett par "fin"gummistövlar i svart och vitt som jag fortfarande funderar över om jag ska ha kvar eller inte, estetiskt mycket snygga och helt i min smak men vi får se, om de blir kvar lär ni få se dom...
På IKEA fann jag en serie med tre små plancher som förnimmer om att det så småningom kommer en vår och en sommar! Nu blir det ut och leta fina ramar...
Nu tillbaka till TV-soffan en sväng å sen bums i säng!
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Vilka fina blombilder!!! Håller med dig, de ger verkligen vårfeelings! *vill också ha*

    Ja, gårdagens melodifestivalsomgång... Vad ska man säga?!? Jag är fortfarande i chocktillstånd över att Christer Sjögren gick direkt till finalen... Hur gick DET till liksom??!? Näää, jag hoppas mer på nästa omgång!

    Ha en skön söndag! Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka fina bilder, härligt att titta på så här års!

    Kan hålla med dig om att melodifestivalen inte var någon höjdare och att man kan hoppas på bättring framöver. Men å andra sidan brukar jag tycka att den är rätt kass varje år (hmmm).

    Skönt med en lyxig helg, man kan behöva det ibland!!!

    Kram och ha det bra
    /kristin

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig helg ni verkar haft..
    Men hur FAN kunde Christer S gå vidare.. När han skulle sjunga andra gången var jag tvungen att gå ifrån.. Det var bland det värsta jag någonsin har hört..
    Tur att din Jill J var bra i alla fall.. =)
    Vilka härliga bilder du hittade, tyckar dina stövlar låter häftiga oxå..

    Ha en bra vecka..

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Oh ,vilka härliga bilder..o kakfatet där nere jamy!!!!

    Ne det var ingen vidare deltävling i går....usch för christer sjögren!!!Vidrig,...tyckte Björn Gustavssons "dikt" var bäst på hela kvällen!!

    Vad kul att varit på Jill johnsson...henne gillar jag!!

    men ser fram emot nästa vecka...Carola o Andereas...Det kan ju inte bli fel!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder! Kan behövas i detta gråa, trista februariväder.

    Ha en bra dag!
    Ulli

    SvaraRadera