24 februari 2008

Nya tider


Lägger härmed medicinlådan på hyllan och friskförklarar mig själv! Sista pencillintabletten svaldes i fredags och jag känner mig, peppar peppar, riktigt pigg i kroppen. Konditionen verkar dock ha försvunnit helt så den får jag börja återuppbygga i veckan som kommer.
Helgen har ägnats åt omvärlsspaning och vänner. Har fått en hel del inspiration och väntar nu på tid att förverkliga en och annan idé. Nu väntar en hektisk vecka med massor att göra så vi får se när nästa inlägg dyker upp...
Önskar er alla en tokbra vecka!
Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Vad skönt att du är pigg!!!!

    Ha en toppenvecka! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Hittade just hit efter lite tips från våra gemensamma släktingar. :) Vad fint ni har det!! Ser ut som ett litet paradis, även om jag förstår att det varit (är?!) mycket jobb. Själva jobbar vi långsamt på med vår stadslägenhet... Känns inte riktigt som att man kan ha likadan stil i ett lägenhetshus som ett trähus på landet. Hallen precis klar nu, långt ifrån helvit! Hoppas allt är bra med er båda. Hälsa så gott till den händige sambon! KRAM /Saga

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är pigg igen! Medicinlådan var superfin!

    Ha en tokbra vecka du också!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag har köpt en nästan likadan låda fast med grått kors på. Hur mysiga som helst
    Ha det gott!
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Har tittat igenom det mesta på bloggen.har tänkt göra det lääänge men det har inte blivit av.men gud vad fint ni får...väldigt inspirerande.Lycka till med den fortsatta renoveringen/inredningen.
    Kramar Kim (Calle o Joels kusin)

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Känner igen medicinlådan, tror bestämt jag har en likadan ;)
    Hoppas du har tid och lust att titta förbi i vår nya lya nån dag snart, lite mindre kaos än sist, jag lovar =) Behöver hjälp av ditt öga för inredning!

    Kramar Karolina

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att du känner dig kry igen...ta de bara lugnt så du inte trillar dit igen. Oj vad positiv jag va nu då =)
    Ha de gott
    kram

    SvaraRadera
  8. Skönt att vara piggare!

    Gud va snygg medicinlådan är!! *vill med ha* :)

    Spännande att få se vad du pysslar med nu! :)

    Ha en fin lördag! Kram, Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej
    första gången jag besöker din blogg, men absolut inte sista. vad mycket inspiration jag fick härifrån, tack!!
    kom gärna in i min blogg och titta någon gång!
    Hälsnignar
    Malin

    SvaraRadera
  10. äroxå mitt uppe i en penicillinkur.
    trevlig blogg du har ! jag hittade den när jag gogglade efter "bygg ett skafferi"

    SvaraRadera
  11. vad jag letade efter, tack

    SvaraRadera