14 september 2008

Att inreda en byrå

Oj va fort dagarna flyger fram, redan mitten av september! Helgen har varit mycket välbehövlig och skön, har försökt vila bort lite krasslighet från förra veckan och det känns just nu riktigt bra. Har även försökt reda bland en massa gamla saker å kläder från ungdomsåren, blev några kassar som ska till röda korset och några kassar som har kastats å jag har kommit en bit påväg. Är ju så otroligt skönt att rensa ut å skapa plats. Igår kväll var vi hem till goda vänner å åt jättegod middag å spelade spel, jätteroligt! Tack för en toppenkväll!

Har målat färdigt en byrå som jag fått från mina föräldrar, som vanligt när jag är i farten blev en enkel möbel enkelt vit. Jag tycker så mycket om den och den ska få pryda vår hall och gömma undan alla mössor å vantar och annat krimskrams som man behöver när man ska gå ut i ruskvädret! =o)
Den här gången var det inte helt givet vad som skulle få pryda objektet... Ni får se ett av alla alternativ och jag kan ju berätta att det blev ett annat alternativ innan jag blev färdig. Det pågår ju alltid en ständig förvandling av hemmet!




Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Så fin byrån blev! Lite färg gör verkligen susen och vitt är ju aldrig fel :)
    Ha en skön söndagkväll! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Blir så inspirerad av alla som målar sina möbler vita, kommer springa på loppis i framtiden.Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Mormor och morfar skulle ha blivit stolta, om de hade sett, hur du har gjort deras byrå så fin. Jag tycker att det är roligt.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. TACK själva för en super mysig kväll, fler sådana i framtiden!!
    Underbart fin byrå, som allt annat hemma hos er =)
    Hör och ses snart igen!
    Kramar Karolina

    SvaraRadera
  5. Snygg byrån blev!!!
    Letar nåt sånt till vårt badrum men hittar ingen bra. Ska se vad jag kan knipa åt mig på loppisarna här näst!! Hoppas, hoppas!!!

    SvaraRadera
  6. Verkligen en vacker byrå! Pryder vilket rum som helst. Nog är det roligare med lite äldre modell på byråer och skåp - jag är alltid på jakt efter sådant!

    SvaraRadera
  7. Du har alltid så inspirerande inlägg...Vackra och snygga bilder och bra texter! Med andra ord så tycker jag att du har en myckert bra blogg som jag ofta och gärna besöker. Dessutom länkar jag till dig i min alldeles nystartade blogg PEPPAR & VANILJ som jag skulle bli jätte glad om du/ni ville kika in på och lämna en liten kommentar på...

    Varmt välkommen!

    MVH Tina

    SvaraRadera
  8. Byrån blev veldig veldig fin:-)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Gå in på min blogg och stöd bloggkampanjen för Childhood! För varje blogg som länkar till kampanjen skänker vattenfall 20 kronor till Childhood!!!

    SvaraRadera
  10. jag har en exakt likadan byrå hemma som jag fick efter min gammelmormor och som jag har funderat på att måla vit.
    vilken tur att du redan har gjort det så jag kan visa Robert hur fint det blir ;D

    SvaraRadera