30 september 2008

Farväl September
Tisdagkväll är lika med tröttkväll här å en skön tröttkväll har det varit. Efter middagen blev det till att slökolla på tv! Nickade såklart till nån minut i slutet av det sista tv-programet så där lagom irriterande att inte ens veta vad jag ska förvänta mig av nästa avsnitt... ;o)
Idag visar jag ännu fler höstbilder från helgen tillsammans med gammalt trägolv målat i vitaste vitt. Lönnlöven är imponerande med sin form och sina färger, många löv tillsammans får pryda ett av sommarens loppisfynd, en ljusstake med ett galler med runda hål där valfri dekoration kan isättas.
Ha det gott!
Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Otroligt snyggt med löven i den fyndade ljusstaken! kram

    SvaraRadera
  2. Men OJ, så fiffigt med höstlöven! I morgon när jag går på promenad med lilla H måste jag plocka in några fina lönnlöv jag med!
    Tack för tipset... :-)

    SvaraRadera
  3. Så ursnyggt! Hade också tänkt plocka lite löv idag, mellan skurarna!
    KRam

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Så otroligt lätt att piffa med egentligen och så blir det så grannt!
    Må gott!

    SvaraRadera
  5. Helt underbart, så fint med vitmålade golv me like alot :-) Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Jätteläckert! Så kanske man ska ta och göra i helgen för att fixa lite fint i stugan:)
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Fint höstpyntat!!
    kramar M

    SvaraRadera
  8. Underbara kort du visar på din underbara blogg ;D

    Ha det gott!/Tina

    SvaraRadera
  9. Men vad fint du gjort!! Så enkelt men så fantastiskt snyggt! Vad duktig du är på att fixa och dona!

    SvaraRadera
  10. Vad vackert! Precis min grej, använda löv och fyndade prylar och så får man något vackert. Inte lägga ut massor med pengar.

    SvaraRadera
  11. Dette var nydelig høstpynt på lysestaken. God idè ;-}

    SvaraRadera