10 september 2008

Får jag bjuda på ett äpple?
Tack snälla ni för alla goa kommentarer om gästrummet, ni är välkomna hit när som helst! =o) Sambon och jag tar nog själva en tripp över hallen och övernattar i gästrummet snart, varför inte semestra hemma!
Besöksräknaren börjar närma sig 50 000 besökare vilket är otroligt skoj, kunde jag aldrig tro när jag startade bloggen för nästan 1½ år sedan! För att fira bjuder jag er på äpplen som plockades i trädgården under helgen, här i min vackra vita bröd/fruktkorg från Bruka.

Må så gott! Kram Anna
Ps: Kom ihåg att ni kan följa min blogg med bloggkoll! Klicka på länken i föregående mening!

5 kommentarer:

  1. Vacker korg, själv har jag bara bloggat i 3 mån och tycker det är så skoj.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla besökare:)
    Och så fin korg med äpplen.
    Jag tackar och mumsar på!

    Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh nu blev jag riktigt sugen på äpplen!

    Vad fint du gjort det i gästrummet och vad smart med dagbädden!! Den idén måste jag nog nappa på känner jag :-D.

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  4. HEJ!
    Hittade in till dig via bloggkoll. Vackert hem o blogg du har, ska genast ta med dig på min bloggkoll lista... Ha en bra helg! KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag förstår varför du har fått så många besökare!Du har en jättefin blogg som jag gärna besöker! Jag har precis börjat blogga (oj vad kul det är;-)och skulle bli jätte glad om du/ni kikade in! www.pepparochvanilj.blogspot.com

    Välkommen!

    MVH Tina

    SvaraRadera