22 september 2008

Kyla och värme!

Vilket underbart väder vi hade i helgen å det verkar fortsätta!!! =o) Tänk va alla människor blir glada så fort solen visar sig! Tidigt i morse var det dock väldigt kallt å långkalsongerna åkte fram hastigt och lustigt. Fick mig att tänka på några bilder som jag tog av trädgården precis när vi hade flyttat in, rimfrost å vackra röda äpplen i en perfekt kombination. Som tur är har vi inte riktigt kommit så långt än å jag hoppas på massor av sköna höstdagar innan vintern visar sig.

Önskar er alla en bra vecka!
Kram Anna

3 kommentarer:

  1. När du visar de här bilderna ser jag riktigt fram emot en frostig morgon med hög luft. Tycker nämligen rimfrost är sagolikt vackert.

    Ha en skön vecka själv!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ser ut som du bor högt upp i landet. Mysigt.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Oh så häliga, frostiga bilder - underbart!

    Jag gillar hösten och välkomnar det kalla, klara vädret och den härliga höstsolen.

    Guu va fin kudde du har på bilden i högerspalten, den vita runda och fluffiga - såå fin!! Får jag fråga var du hittat den?? :)

    Kram! Jenny

    SvaraRadera