27 januari 2009

Bästa projekt 2008

Har fått en skoj utmaning av Josse med bloggen In my house. Vilket är ditt bästa inredningsprojekt 2008??? Kika in till Josse å se hennes bästa projekt nämligen en läcker vit stjärna målad på ett grått trägolv, helt i min smak!
Hos mig går priset för bästa inredningsprojekt till... *trumvirvel* ...TV-RUMMET! Rummet blev färdigt ungefär en timme innan tolvslaget när 2008 övergick i 2009... Kämpade och slet med rummet mest hela hösten känns det som och jag är så glad att det blev färdigt å känner mig supernöjd. Så här kommer några bilder igen... Denna gång visar jag även några "ful" bilder från kvällen då vi flyttade in i huset för drygt 2 år sedan och några bilder tagna under renoveringstiden.
Före renovering
Under renovering
Efter renovering

Vill såklart se DITT bästa inredningsprojekt 2008!
Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Jättekul att ville göra utmaningen,,, den va ju lite roligare =)
    - Jag älskar allt i ditt hem,, och verkligen Tv-rummet/allrum,,, vitt vitt vitt,,, sååå härligt!!!

    Kul att läsa å se före bilder..
    Ha de gottit
    kram josse

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen jättefint ditt tv rum:) kram M

    SvaraRadera
  3. Det blev så fint ert TV-rum! Och mest av allt gillar jag det vita golvet och er tv-bänk!!

    Susanne

    SvaraRadera
  4. Man kan nästan tro att en sagofe har varit hos er och svingat med sitt trollspö...!

    Lena

    SvaraRadera
  5. Vilket jättefint tv rum ni har!

    SvaraRadera
  6. Vilket jättefint tv rum ni har!

    SvaraRadera
  7. sååå underbart fint det blev! Precis min smak:) Kram M

    SvaraRadera
  8. Vilken förändring, jättefint...

    Hlsn Anne

    SvaraRadera
  9. Men vilket jättejobb du har gjort!
    Det blev ju kalasfint!
    Alltid lika kul att se före och efter.
    Kramar C

    SvaraRadera
  10. Så snyggt!
    Kul att se före och efter bilder!
    Tycker dock själv att det ibland känns lite svårt att visa upp före!

    Kram!

    SvaraRadera
  11. Oj vilken skillnad tv rummet vart jätte fint, jag skulle också vilja ha nya väggar i mitt men det får bli lite övertalning av gubben först. Jätte härlig blogg kram jessica

    SvaraRadera