26 januari 2009

Så ända in i Norden

Är såå glad just nu! Nyss hemkommen från en strapats med min far till det stora möbelvaruhuset med de fyra bokstäverna... Har fått min födelsedagspresent av familjen idag fast jag inte fyller år förrän nästa vecka!! Ett vitt Norden matbord! Är så fint! Runt omkring är planen att olika stolar ska placeras såväl från loppis som nya å alla med den gemensamma nämnaren vitt! Här kommer det rymmas nära och kära i massor! =o)

Bild: IKEA

Bäst att återgå till att bygga ihop skönheten!

Kram Anna

11 kommentarer:

  1. Grattis, ja ett fin fint bord är det där verkligen:) Kram M

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott!
    Vilken bra present :)

    SvaraRadera
  3. Så fint! Ser riktigt framför mig vad bra det blir med olika stolar till! Superfint!!!

    SvaraRadera
  4. Kommer bli grymt fint! Grattis i förskott!

    kram

    SvaraRadera
  5. Även jag säger Grattis i förskott! :-)

    Gillar stora bord och snyggt var det, blit charmigt med olika modeller på stolarna som är vita.

    /Tina

    SvaraRadera
  6. Vad kul, precis det har vi också tittat på och uppe på vinden ligger sex olika gamla pinnstolar och väntar...

    Vissa födelsedagar är roligare än andra! Grattis i förskott!

    Lena

    SvaraRadera
  7. Grattis! Det bordet är jättefint och med olika stolar i vitt runt kommer det att bli supersnyggt!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Ja det är snyggt, vi har ett i björk som vi haft i herrans massa år men det är alltid övertäckt av en kritvit högbland vaxduk, snyggt och praktiskt :-) och så vita stolar men jag är lite sugen att göra som du tänker göra dvs blanda massa stolar men alla i vitt men det får bli en annan dag ;-) Kram på dig från Anna

    SvaraRadera
  9. Hej hej, jag har en utmaning till dig hos mig,,, om du orkar kan och vill!!!!
    Är nyfiken, på vad du väljer isåfall :)
    Kram josse

    SvaraRadera
  10. Mycket fint bord, sådant vill jag med ha!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  11. Det är verkligeen ett fint bord....
    Hälsn Anne

    SvaraRadera