04 juni 2007

Så lite...

...kan göra så mycket! Har haft ett mindre projekt för mig några kvällar, nämligen att färglägga den lilla bänken som stod på verandan när vi köpte huset. Den har gått från en väldigt lackad och något mörkare ton... ...till en romantisk och alldeles- alldeles underbart vit dröm. Trots en strykning kvar var jag nyfiken på att se hur det skulle bli så jag fixa å trixa lite å så här blev det.

Efter arrangemanget har jag målat bänken ännu en gång å imorron när jag kommer hem är det bara att ställa i ordning som det ska vara...

Jag å sambo gjorde även en kvällsutflykt och hälsade på denna underbara lilla kisse, med tillhörande husse och matte!

Stora kramar

1 kommentar:

  1. Hej Anna

    Va kul att du börjat blogga. Syrran har också en blog. "In my carport.blogspot.com".
    Vad fint du gjort på verandan.
    Verkligen fin blog. Hit tittar jag garanterat in fler gånger.
    Kramar Helena

    SvaraRadera